Egy amatőr futónő naplója

futóblogmotiváció

Kedd és még semmi..

16. HÉT FUTÓEDZÉSEI – 1.
Ezen a héten még null kilométeres vagyok!

A hétvége igen intenzív volt, hiszen részt vettem egy BodyART DeepWork képzésen.  Ez az edzésmódszer tökéletesen kiegészíti az én kis futó edzéseimet. Ha valaki nem szeret intervalozni futás közben, akkor ez a tréning jó helyettesítője ennek. Azért is remek, mert megtöri az edzésnapok monotonitását.
E heti motiváció – Nem akkor állok meg amikor elfáradok,
hanem akkor, ha megcsináltam.
Mivel keddenként Vácon tartok BodyART órát (Dunakanyar Fitness Vác, 19 órától), így biztosan több BodyART órámba be fogom emelni a DeepWork egyes elemeit. A Deep Work-ről további infók itt:
Mostanra eljutottam oda, hogy a heti 40+km lefutása már nem okoz különösebb gondot. Most a kajával kicsit kiengedtem, de mától ismét vissza kell állni az alapszabályokra. No fehér liszt, no cukor. Nézzük  mit is kéne megcsinálni a héten. Az egyéb edzések nem futó edzések – ezek ugyebár nem számítanak a km gyűjtésbe. Mivel kedd van és még nem futottam, sűrű lesz a hét második fele.
Hétfő: Teljes pihenő
Kedd: 60 perc zsírégető torna, 60 perc BodyArt DeepWork
Szerda: 10km – 10×100 m lendületes szakaszok közbeiktatásával, este has és karizom 40 perc
Csütörtök: 8km – kényelmes + 40 perc farizom erősítés
Péntek: 10 km – kényelmes +40 perc comb és hasizom erősítés
Szombat: 6 km – fartlek v. pihenő (meglátjuk milyen állapotban leszek)
Vasárnap: 14km – kényelmes beszélgetős
Mivel múlt héten péntektől vasárnapig továbbképzésen voltam és edzettem jócskán, így elmaradt a múlt heti hosszúm. A múlt hetet így, 33,7km-rel fejeztem be….
Igyekszem betartani ezt a tervet, mert szeretnék 40km/hét felett maradni.  Jelenleg azon dolgozom, hogy növeljem a futásban töltött időt. Az iramjátékos edzéseket a tempóm megtartása miatt hagyom a programban.
Beszámolok róla, hogyan telnek az edzésnapok.