Egy amatőr futónő naplója

Nem vagyok ektomorf típus. Ezt a vádlit és hajlítót rendszeresen kéne masszíroztatni... (vajon mikor csinálom majd tényleg így?)

Új dolgokra készülünk!

Igazán senkit sem szeretnék cserbenhagyni, de mint ahogyan az elmúlt napok passzivitása mutatja, nem jutok el addig, hogy a blogba bejegyzést készítsek. Pedig, pedig – vannak történések, és van futás is természetesen, hiszen hogyan lehetne másként túlélni a hétköznapokat?! :)

A rengeteg éjszakázás mellett – mert valami készül!!! – , azért természetesen akad idő a futásra is, bár nagyon nehéz összekaparni azt a pár órát, amit most mozgásra szánok.  Az UTH után, most a 3 hetes szabadságomat töltöm – futásilag. Jakus Béla edzőm módszere szerint, minden évben érdemes egy hosszabb időszakot kevesebb edzéssel tölteni. Ez jót tesz a szervezetnek, a léleknek. Úgyhogy jelenleg heti 3 futásom van. Azért Béla azt az elvet is követi, hogy amennyiben kevesebb a futás, akkor az legyen minőségi. Így múlt héten is futottam egy piramis edzést 1-2-3-2-1 kilométereket, különböző intenzitású pulzussal, illetve a 2 órás terepfutásomba is becsempészett 3×10 perc magas intenzitást. Erről videós formában meg is emlélkeztem. Alkalom adtán össze is vágom. A hétvégi K&H után pedig az UTH utáni időszak legszuperebb terepfutásán is túl vagyok. Nagyon jó volt a K&H, hiszen a Futásról Nőknek oldal egy sátorral megint ott volt a rendezvényen, de az a sok ülés kikészített. Miután hazaértem, indultam a Naszályra, hogy kiszellőztessem a fejem.:) Azóta nem futottam bevallom, de holnap megint lesz egy 100 perces terep köröm.

Most nem is mondok többet, kérek még egy pici türelmet, aztán jönnek majd a hasznos cikkek futás témában. Remélem, hogy neked is egyre több örömöt okoz a futás, hogy javában benne vagy a versenyekben – hiszen szuper az idő, talán még nincs is túl meleg.

A meglepetéssel pedig a héten jövünk!

Jó futást addig is!

 

Györgyi