Egy amatőr futónő naplója

futasrol_Noknek_gorgozes

Van futás is, de tekerek is

Legutóbb a görgőzésről tettem fel egy blogbejegyzést. Elhatároztam, hogy ebben az alapozó szezonban nem hanyagolom annyira a bringázást mint tavaly. Mióta kikerestem magamnak pár tényleg jó kis bringás edző videót a youtube-ról (lásd: Dobd fel a görgőzést c. bejegyzésemet), azóta igazán motivált vagyok az itthoni görgőzést illetően.

Nem panaszkodhat a család, itthon vagyok, ülök a görgőn és tekerek. A férjem szerint őrült vagyok :) . Szóval edzem és mindenki elégedett, mert ha nincs meg a só, oda tudnak kiáltani nekem én pedig megmondom hol találják, és máris nincs olyan érzésük, hogy az edzés miatt cserben hagytam őket. Szóval görgőzöm, használom a videókat. Bele lehet kötni ezekbe a videókba, de úgy gondolom, hogy azon a szinten, amelyen én űzöm a triatlont, ez tökéletes.

A mai napom remekül alakult. Egész nap bontották a házunkat – kívülről a szigetelés miatt betont törtek, belül villanyszerelők fúrták a falat, az emeleten pedig gépészek törtek utat a csöveknek. Ebből a zajból délután fél 5-kor tudtam kiszabadulni. Toltam is 2250métert a strand úszómedencéjében – igen, open air brr.. – , majd haza érve felültem a bicóra és letekertem egy órás intervall programot. Jó volt! Elégedettség van. Amúgy így telnek a napjaim, csak ritkán jutok el a blogig.

Szóval a mai edzés:

úszás: 250 m bemelítés (fele mell, fele gyors), 2000 m gyors

bringa: 1 órás intervall. 10 p bemelegítés utána 0,5-1-1,5 perces intenzív pörgetős tekerés rövidebb és hosszabb pihenőszakaszokkal tarkítva 50 percen keresztül. A fenti képen az eredmény, izzadtam mint a ló, de remek volt!

A héten még 2 futás és 52 kilométer vár rám, megyek a Tanúhegyek Nyomában túrára futni (ha a Naszály trail kimarad).

 

Jó futást, jó triatlonozást!

 

Györgyi